آرد ذرت دامی یکی از نوع‌های آرد دامی است که از دانه‌های ذرت سفید تهیه می‌شود. این آرد به عنوان یک منبع غذایی ارزان قیمت برای دام‌های پرورشی استفاده می‌شود. آرد ذرت دامی غنی از کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی از جمله فسفر، پتاسیم و منیزیم است. همچنین، این آرد حاوی فیبر نیز می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک ماده غذایی مفید برای دام‌ها محسوب شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت آرد ذرت دامی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


آرد ذرت دامی یکی از نوع‌های آرد دامی است که از دانه‌های ذرت سفید تهیه می‌شود. این آرد به عنوان یک منبع غذایی ارزان قیمت برای دام‌های پرورشی استفاده می‌شود.  آرد ذرت دامی غنی از کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی از جمله فسفر، پتاسیم و منیزیم است. همچنین، این آرد حاوی فیبر نیز می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک ماده غذایی مفید برای دام‌ها محسوب شود.

قیمت آرد ذرت دامی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



آرد ذرت دامي به دليل داشتن قابليت هضم بالا و بازده توليدي خوب، به عنوان يك جايگزين براي غلات ديگر مانند گندم و جو در تغذيه دام‌ها استفاده مي‌شود. همچنين، اين آرد به دليل قيمت پايين و راحتي در حمل و نقل، براي توليد خوراك دام در مناطق روستايي و كشورهاي در حال توسعه نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع بلغور ذرت دامي-آرد ذرت براي مرغ-خريد پودر ذرت براي جوجه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت آرد ذرت دامي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت آرد ذرت دامي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بلغور ذرت دامي-آرد ذرت براي مرغ-خريد پودر ذرت براي جوجه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت آرد ذرت دامي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت آرد ذرت دامي و بلغور ذرت دامي-آرد ذرت براي مرغ-خريد پودر ذرت براي جوجه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آرد ذرت

آرد ذرت مصرف زيادي در بازار مواد غذايي و سبد كالاي مردم داشته و براي صادرات نيز اهميت دارد به همين دليل خريد و فروش آرد ذرت و قيمت آرد ذرت مناسب براي بنكداران، فروشگاه ها و خريداران عمده از اهميت بالايي برخوردار است كه مصرف رو به افزايشي در بازار دارد و قيمت آرد ذرت نيز به ميزان خريد و فروش آن بستگي دارد. همچنين قيمت آرد ذرت براي صادرات، خريد و فروش عمده، فروش اينترنتي و خريد و فروش آرد ذرت درجه يك در هر استاني كه توليدكننده و يا خرده فروش آرد ذرت باشد از اهميت بالايي برخوردار است. در بازار جهاني خريد و فروش آرد ذرت ايران، همواره انواع متنوعي از اين محصول به عنوان ماده اوليه كارخانه‌هاي آرد سازي و يا مصرف خانگي استفاده مي‌شود. با توجه به آنكه قيمت آرد ذرت در تمام شهرهاي ايران بالا مي‌باشد، اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه مصرف آرد ذرت در استان‌هاي مختلفي ايران افزايش يافته است. استان كرمانشاه كه يكي از استان‌هاي كشور محسوب مي‌شود از ديرباز تاكنون در توليد آرد ذرت و توليد آن فعال بوده است.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت آرد ذرت

مهم ترين انواع آرد ذرت مرغوب در كشور ايران عبارتند از : آرد ذرت سياه،آرد ذرت سفيد،آرد ذرت زرد،آرد ذرت قرمز،آرد ذرت طلايي و آرد ذرت قهوه‌اي. آرد ذرت به طور كلي داراي فيبر قابل توجهي مي‌باشد و مصرف آن موجب كاهش وزن و تناسب اندام مي گردد. آرد ذرت داراي انواع مختلفي نظير آرد ذرت سفيد، آرد ذرت زرد و يا آرد ذرت قهوه اي است. همچنين خريد و فروش آرد ذرت در انواع مختلفي انجام مي شود. به طور كلي هر آردي كه حاوي 25 الي 35 درصد پروتيين باشد آرد ذرت خواهد بود. بهترين انواع آرد ذرت در ايران شامل آردي است كه از ذرت‌هاي خارجي استحصال شده باشد. البته صادرات آرد ذرت به صورت آرد ذرت داخلي نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. آرد ذرت داراي انواع مختلفي است كه نوع خاصي از آرد ذرت، با نام آرد سياه با مصرف داخلي در كشور‌هاي مختلف توليد و عرضه مي‌شود.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فروش آرد ذرت

مهم ترين كشور هاي واردات آرد ذرت به كشورمان را مي توان تركيه و امارات دانست كه در سال هاي اخير مقادير قابل توجهي ذرت دامي، سويا و جو و به طور مشخص و محدود از ايران وارد كرده اند. با اين وجود و به علت شرايط خاص هر سال تقاضا براي واردات اين محصول افزايش مي يابد چرا كه اين كشورها در همسايگي ايران واقع شده‌اند و از امكانات مناسبي براي تامين مواد اوليه توليد بهره مند هستند و بازار مناسبي براي خريد آرد ذرت مي باشند. البته اين شرايط براي كشورهاي توليدكننده عمده آرد ذرت از جمله روسيه نيز وجود دارد كه امكان واردات به شكل تازه به كشور ما دارند و در نهايت اين كشور ها خواهند بود كه به علت شرايط خاص بازار گندم، آرد ذرت را به كشور ما وارد مي كنند. همچنين كشور هاي توليد كننده عمده آرد ذرت در اروپا، آمريكا و آسيا هستند، اما اين كشورها نيز از ظرفيت بالاي توليدي و اقتصادي برخوردار هستند و مي توانند به علت توليد مناسب ذرت، آرد ذرت را براي مصرف داخلي خود در نظر بگيرند.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

انواع آرد ذرت

مهم ترين بازار آرد ذرت در تركيه به كشور عراق تعلق داشته و كشور عراق بيشترين مصرف را در جهان دارد. آرد ذرت توسط كارخانه هاي مختلفي از جمله كارخانه هاي آرد سازي در بسته بندي‌هاي مختلف توليد و عرضه مي شود. آرد ذرت در بسته بندي‌هاي كيسه‌هاي 25 كيلويي و در بسته بندي‌هاي كيسه اي 30 كيلويي در بازار موجود است. توليد كنندگان آرد ذرت در تركيه و ايران براي بالا بردن كيفيت نان هاي توليد شده توسط آرد ذرت از مواد اوليه و افزودني‌هاي مختلفي استفاده مي كنند و همين مسيله باعث شده است كه هم قيمت آرد ذرت ايراني و هم قيمت آرد ذرت تركيه بالاتر باشد. يكي از مواردي كه بر روي قيمت انواع آرد ذرت تاثير دارد هزينه خريد ذرت مي باشد؛ اگر هزينه خريد ذرت بيشتر شود به تبع قيمت انواع آرد ذرت نيز افزايش پيدا مي كند.

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت آرد ذرت دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات بلغور ذرت دامي-آرد ذرت براي مرغ-خريد پودر ذرت براي جوجه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 298 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586065

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .